Problem z dziewczyną a raczej z Jej internetem - słuchajcie

Autor: <andrzej.kulig_at_op.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 13:28:32 MET DST

Siema,
mam problem i żeby nie przeciągać od razu mówię co jest.
Moja panna ma kompa stacjonarnego a na nim podłączony internet radiowy
Wpisując ping www.google.pl w wierszu poleceń na jej kompie
stacjonarnym Jej TTL jest różne od 1, zatem istnieje możliwość
dzielenia tego łącza ( TTL = 243). Administrator chyba nie zabronił
dzielenia łącza. Do tego komputera podłączonego ma laptopa, kablem
crossowanym. Oba kompy widzą się nawzajem pięknie, cycuś malina, no i
teraz chodzi mi o udostępnienie tego łącza internetowego na laptop.
Przeleciałem już wszystkie fora i dalej nic. Póki co mam ustawione na
laptopie połączenie lokalne. I mniej więcej to się maluje tak klikając
podwójnym kliknięciem na te dwa komputerki w trialu pokazuje się mniej
więcej takie okienko:
Stan: Połączenie sieci bezprzewodowej na BDKA* | ?
| |X|
Ogólne
           Brama internetowa
           Stan: Połączono