Formatowanie dyskietek DD

Autor: Henryk Wojcieszak <hwoy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 11:35:52 MET DST

Witam wszystkich, mam problem z formatowaniem dyskietek o podwójnej
gęstości - DD (720 kb). W starym pececie nie miałem z tym problemów -
zaklejałem jeden z otworów w dyskietce i formatowałem w WinImage. Jednak w
nowym komputerze nie działa żaden sposób - ani WinImage, ani DosNavigator
pod Dosem, ani "format A: /f:720" pod Dosem. Za każdym razem wyskakuje błąd
mówiący, że uszkodzona jest ścieżka 0. Próbowałem kilka dyskietek, nawet
nowych i nadal nie działa. Czy wymiana stacji na starszą (z 386 :) ) pomoże?