Re: Lenovo/IBM

Autor: Apanas Budriszko <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 02 May 2008 - 18:05:08 MET DST

Użytkownik "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl> napisał w
wiadomości news:481b1875$1@news.home.net.pl...
> Witam,
> mam zamiar kupić lapka.
> NA oku mam IBMa R61i T7250 i N200 T7300 lub 8100.
> Oba modele są w granicach 3000 zł i oba mają bardzo zbliżone parametry.
>
> Czy się generalnie różni seria R61 od N200, pomijając
> że w R jest TrackPoint i touchpad i ponoć zaczepy matrycy są aluminiowe a
> nie plastikowe
> jak w N200 ?

Przede wszystkim tym że seria R jest kontynuacją standardów IBM (w jakim
stopinu nadal trudno powiedzieć) a "N" to od początku nowa linia Lenovo. Jak
dla mnie tylko R ew jeśli człwieka stać to seria T (ale przyznaję mam już 3
z koleji trumienkę -R).

Porównaj jeszcze matryce, mnie się te w N zupełnie nie podobają w kwestiach
odbijania światła etc