Re: Update biosu - pytania...

Autor: <xaverifm_at_gmail.com>
Data: Fri 02 May 2008 - 01:03:33 MET DST

Płyta ma napis MS-7060.
Program LiveUpdate wypisuje, że mam wersję 1.10, a nowsza 1.20 jest
dostępna.
Na płycie jest napis "Micro Star", więc producent się nie ukrywał ;).
Zdjęcie na stronie producenta różni się tylko paroma szczegółami (typu
brak gniazda sata) o czym zreszta sam producent ostrzega napisem -
"Wyglad plyty moze sie orznic w zaleznosci od regionu...".
Jezeli nowy bios ma mi dac mozliwosc podtaktowania systemu to chyba
zaryzykuje ;) musze tylko pożyczyc od kumpla stacje dyskietek ;).