Re: Update biosu - pytania...

Autor: Grzegorz Nowak <ahpuch_at_o2.pl>
Data: Thu 01 May 2008 - 21:54:53 MET DST

> W zeszłym roku na płycie MSI dla mediona 70xx( xx=coś tam nie pamiętam)
> zaktualizowałem BIOS plikiem ze strony Mediona i zaraz potem płyte
> wyrzuciłem na smietnik - niestety. Przestała sie odzywać.
> No ale może Tobie sie uda - czego życze.

Jesli bios byl odpowiedni do posiadanego sprzetu to wypadku nie nalezy brac za regule. Kiedys po aktualizacji biosu nie dalo sie
wejsc do ustawien biosu (i costam sie dziwnego dzialo) ale system odpalalo. Po sciagnieciu uniflashera czy jakiegos takigo programu
odkrylismy, ze bios nie zapisywal sie do konca - pomogla wymiana kosci.

--
pozdr