Laptop, 2 a 3 MB cache L2 (jak wzrasta wydajność?)

Autor: sash668 <correct.email_at_in.sig>
Data: Thu 01 May 2008 - 14:34:22 MET DST

Witam,

Wiem, że dość duży wpływ ma na wydajność ilość cache L2 w procesorze, ale
czy da się jakoś konkretnie powiedzieć jak wpłynie 1MB więcej w przypadku
np tych dwóch sztuk:

HP Pavilion DV 9870 EW
* http://www.karen.com.pl/p/pl/5321/notebook_hp_pavilion_dv_9870_ew.html
HP Pavilion DV 9770 EW
* http://www.karen.com.pl/p/pl/5235/notebook_hp_pavilion_dv_9770_ew.html

Poważnie się nad nimi zastanawiam, tylko nie wiem czy warto dać te 500zł
więcej za 1MB cache i wi-fi z większą ilością obsługiwanych standardów.
Dobra jeszcze dysk większy ale to już nie jest dla mnie aż tak istotne.

Możecie coś na ten temat powiedzieć?

* - nie jest to reklama tylko linki było stosunkowo krótkie

--
Pozdrawiam
  M.