Re: Problem z siecią LAN i Udostępnieniem połączenia

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Thu 01 May 2008 - 14:04:22 MET DST

news:rf663945jfa0$.dlg@kwinto.prv...

> A DNS-y wpisaleś?

Nieraz już ustawiałem takie rozdzielanie internetu pomiędzy dwa kompy
(używając standardowego, windowsowego ICS) i jeszcze nigdy nic nie
wpisywałem w tych zaawansowaych zakładkach kart / połączeń sieciowych.
Wszystko zawsze bez problemu działało z defaultu. Do dzisiaj nie wiem czym
sie rózni DNS od DHCP :)