Re: laserowe urzadzenie wielofunkcyjne cz.b./drukarka kolorowa

Autor: gemini <gemini_at_NO-SPAM.pl>
Data: Thu 01 May 2008 - 04:36:45 MET DST

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
news:fvb608$ueh$2@news.dialog.net.pl...
> Użytkownik "gemini" <gemini@NO-SPAM.pl> napisał w wiadomości

> Taka sytuacja to raczej rzadkość. Pisałem o jednakowych częściach w
> drukarkach kolorowych i kolorowych kombajnach.

> To chyba coś poleasingowego?
Tak, kupiona jakies 3lata temu za ~600zl - nie do zajechania, beben na
100tys stron... a z tych wielof. co przegladam to max 20tys. robia co
ciekawe zarowno kyocera jak i te kombajny maja miesieczna obciazalnosc do
20tys stron... tyle ze w kyocerze trzebaby wymieniac toner co 5 mies. a w
kombajnach co miesiac albo i czesciej :)
(http://allegro.pl/item356448231__kyocera_fs_3700_gratis_2x16mb_ram_.html
cos takiego - zew. to samo - nie wiem czy sie rozni jakos szczegolnie)

> Koszt rzędu 4 grosze za stronę można w laserach kolorowych znaleźć dość
> często. Fakt, może być gorzej z zamiennikami.
Heh, myslalem ze cos taniej da sie znalesc
Narazie znalazlem tylko hp 2840 w zblizonej cenie (0,045zl a na zamiennikach
2x mniej), ale bylem przekonany ze cos taniej jednak da sie znalesc.
Jakies opinie o tej drukarce? Troche pogooglowalem ale nie ma tego duzo, a
za to review na pcworld.com byl strasznie niepochlebny :(
No i nie ma duplexu, nawet w opcji "tylko reczny".
Mozesz podac inne przyklady kombajnow kolorowych z kosztem 0.04 ?

> To jest cienka sprawa. Są skanery sieciowe i są takie kombajny, w których
> skaner nie pracuje sieciowo. Mam tu namyśli taki numer, że z pulpitu
> skanera
> wybierasz komputer do którego skan ma trafić.
Skanowanie do sieci raczej raczej nie bedzie potrzebne, jedynie mozliwosc
kopiowania bez uzycia komputera

pozdrawiam