Re: Procki 8x Intela

Autor: ATK <atk1.atkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:24 MET DST

> Nehalem:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Nehalem_%28CPU_architecture%29

Googlałem, googlałem, a tu na izraelskiej WIKIPEDII tyle informacji :) Dzięki!
To wygląda ciekawie - 24 MB in the last level (L3 or L4). Spory cache, choć jak
na 8 rdzeni to nie jest rekord, w końcu Core 2 Duo mają po 4 MB na rdzeń. Ale
pewnie ciężko byłoby upakować tyle cache w małym procku.
Zresztą widze, że 8 rdzeni ma mieć Nehalem dla serwerów czyli to pewnie jakiś
XEON OCTA CORE bedzie, a zwykle procki tylko 4 rdzenie mają mieć. Choć pewnie z
czasem do zwykłych komputerów będa mieli 8x

ATK