Re: Northwood OC

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:17 MET DST

qwerty pisze:

> Co jak co, ale na ~3 GHz powinien wskoczyć (jeżeli jest to northwood z
> pierwszego tłoczenia).

Hehe, zależy co znaczy "z pierwszego tłoczenia" ;) Widziałem kiedyś taką
tabelkę z przybliżonymi granicami podkręcalności (oczywiście zdaję sobie
sprawę, ze podkręcalność to sprawa indywidualna i nie można się kierować
ślepo takimi zestawieniami, ale jakaś wartość średnia jednak jest) i
dla Celeronów (a domyślam się, ze pytającemu chodzi o taki procek) z
zegarem 2,6 max to było 2,9. Wobec tego uważam, że żyłowanie tego procka
nie jest jakoś szczególnie korzystne... Jutro spróbuję dla ciekawości
odkopać w moim archiwum tą tabelkę to jeszcze popatrzę :)

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)