Re: LCD a komfort pracy

Autor: Radi29 <radzinov_at_yahoo.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:10 MET DST

Darek F. pisze:

> Przychodzi mi jeszcze do glowy jedna mysl:
> Oczywiscie wlaczyles wyswietlanie czcionek ClearType?

zrobilem to teraz ale wczesniej zastosowalem sie do rady SKYLLA i
zwiekszylem DPI do 105% w efekce czcionki zrobily sie czytelniejsze bo
wieksze, po wlaczeniu ClearType czcionki sa grubsze (bardziej tluste)
tyle ze jakby mniej ostre, chyba gryzie sie to z tym powiekszonym DPI
moze pobawie sie z minimalnym zmniejszeniem DPI bo czuje ze moglo by to
wygladac calkiem niezle