Re: buczenie zasilacza bequiet

Autor: Fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:06 MET DST

Marr wrote:

> Pasywna karta graf. do nowych gier 3D to nieporozumienie.

mam taka karte i wszystko dziala tip top
w grach wiec piszesz bzdury

> Fakt jest cicho
> ale łatwo doprowadzic do przegrzania i tym samym do uszkodzenia karty o ile
> obudowa jest niewentylowana lub źle wentylowana.

nic sie nie przegrzeje, jedyne co moze ci sie stac
to zwiecha systemu, tak jak core2duo nie przegrzejesz
chociazbys grzal na niego suszarka do wlosow w trakcie
pracy, procek zaliczy restart po przekroczeniu
okreslonej temperatury, wszystko