Re: laptopik za $300 ;)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:58:59 MET DST

KILu pisze:

> Dokładnie - zresztą już parę lat temu pisałem tutaj, że moim marzeniem
> jest malutki laptopik, tani, niegrzejący się i dobrą baterią. EEE to krok
> w stronę ideału - duży krok, biorąc pod uwagę mimo wszystko rozsądną cenę
> i możliwości.

A mi się marzy już od kilku lat takie PDA - w 100% zgodne programowo ze
standardowymi komputerami, które można używać za pomocą rysika, a w domu
włożyć do jakiejś stacji dokującej i korzystać z niego za pomocą dużego
monitora i klawiatury, z jakimś napędem optycznym. :)

Eee PC to również wielki krok w kierunku takiej fantastycznej wizji. :)