Re: Zasięg routera Linksys WRT54GL

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:58:58 MET DST

Dnia 1/13/2008 1:45 PM, Użytkownik qwerty napisał:

> Ile czasu mają tego d-linka? U moich znajomych (którzy mnie nie posłuchali)
> ciągle się wieszał (raz na tydzień, albo i częściej). Dla jednego to miesiąc po
> gwarancji spalił się. U mnie w ciągu 2 lat tylko raz się zawiesił (było w pokoju
> ze 35*C i dla routera za gorąco się zrobiło). Wyłączyłem, odczekałem 10 minut i
> włączyłem. ;)

A już ze dwa lata. Jakieś DI-624 czy jakoś tak (524?). Takie małe, chyba
szare, z antenką.

I działa. I co więcej - działa dobrze, tzn ja nie słyszałem żeby jakies
problemy z tym mieli ;)

Aczkolwiek sam z siebie to bym tego nie kupił.

Sam z siebie to mam Asmaxa BR-604, ale to tylko dlatego że był najtanszy
a ja potrzebowałem coś "na wczoraj" ;)

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski