Re: karta Intel 945GM Express Chipset Family

Autor: Nix <__TO___at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:58:51 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
news:fmbcgl$1s2

> Nie, to oznacza definitywną beznadziejność tego oprogramowania,
> niekompatybilność i brak profesjonalizmu producenta, skoro wszystko inne
> działa.

Hmm, o producencie- (niemiecki prodad) to akurat mam dobre zdanie,o jego
profesjonaliźnie też... ale tu ....faktycznie coś jest nie tak... pikanterii
przydaje fakt że na liście kompatybilnych kart graf. był-na pewno był !!!
( tak z pół roku temu) Intel -chyba właśnie ten chipset- ale teraz już go
nie ma....

A może z innej beczki- może to kwestia dynamicznego przydzielanie pamięci
jest przyczyną niekompatybilności ? Bo wg. Prodad karta musi mieć conajmniej
128MB, a Intelu pamięć jest przydzielana wg. zapotrzebowania aplikacji ?
Może można "wymusić" jakiś inny tryb zarządzania pamięcią ?

pzdr! Nix