Re: laptopik za $300 ;)

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:58:51 MET DST

Maciej Bojko wrote:
> Jaką konkretnie maszynę masz na myśli?

Mam na myśli maszyny, jakie można upolować na Allegro - np. w tej chwili
leży tam tablet TC 1000 (10") za jedyne 1000 zł. Oczywiście nie jest to
dokładnie to samo, pod wieloma względami EEE ma dużą przewagę w
zestawieniu z często starymi laptopami czy tabletami (lepsza bateria,
często gabaryty, chociażby gwarancja). Dla mnie elementem, który czyni z
EEE zwykły gadżet jest wyświetlacz - podejrzewam, że w większości
zastosowań odpowiednich dla takiego malucha lepiej sprawdzi się palmtop
(PIM, GPS...) albo urządzenie w rodzaju PSP (multimedia, radio
internetowe, gry).

k,