Re: Dysk zewnętrzny (obudowa) USB / firewire

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:58:38 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Ja mam obudowę z dyskiem 3.5" właśnie do takich celów i spra-
> wuje się. Owszem, na USB jest wolniej, niż na wbudowanym
> dysku 2.5" notebooka, ale generalnie sprawia to problemy
> (w sensie obniżenia wydajnościo) tylko przy np. uruchamianiu
> maszyny wirtualnej "siedzącej" na tym dysku; sama praca nie
> jest tak bardzo spowolniona.

A to z ciekawości przetestuję; mam obudowę z dyskiem 20GB (USB2),
zobacze jak to się sprawuje (w sumie teraz sobie przypomniałem,
że obrazy odpalałem też często, korzystając z sieci 100Mbit).
Zależy mi na w miarę szybkim dysku, bo czastem sprawdzam, jak
współpracują spore środowiska
(np. W2k3 + Lotus Domino i replikacja do Suse + Lotus Domino,
backup na osobnym Windowsie + monitoring na 4tym systemie,
wtedy już jest cyrk).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,