Re: Cichy Laptop

Autor: Tomek <tomolder28_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:58:23 MET DST

> garfika ma chyab 256 pamieci wbudowanej + kolo 700 wspoldzielonej

Zobaczyłem sobie go na stronie internetowej. Wygląda rzeczywiście fajnie.
Kamerka 0,3 chyba jest trochę słaba bo w innych jest 1,3 ale to nie jest
takie ważne dla mnie.
Obawiam się trochę Visty wolałbym XP home ale wszystkie nowe laptopy mają
już chyba Vistę.
Wczoraj byłem w sklepie to facet powiedział mi żeby nie kupować Acera bo są
bardzo głośne.

Tomek