Zalana klawiatura w laptopie - nierozbieralna ?

Autor: suskind <suskind_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:58:10 MET DST

Witam !

Dobralem sie do klawiatury w zalanym laptopie. Sam komputer, touchpad i
inne rzeczy dzialaja. Tylko klawiatura nie daje ZADNYCH oznak zycia.
Wyjalem ja z komputera, odkleilem tylna folie ale zeby dostac sie do
sciezek to niestety musialbym ja zniszczyc. Jak wg was z nia teraz
postapic ? Wywalic i kupic nowa ? Zalac alkoholem etylowym (70%) ? A
moze jakis inny sposob ?

http://img223.imageshack.us/img223/985/img3760fr5.jpg
http://img212.imageshack.us/img212/9608/img3762hy8.jpg

Mam tylko nadzieje ze cos na plycie glownej nie poszlo bo sie chyba sam
alkoholem etylowym zaleje...

suskind