Re: Na ile należy prawidłowo ustawić pamięć wirtualnš

Autor: Fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:58:08 MET DST

Dominik wrote:

> Witajcie
> Na ustawić należy prawidłowo pamięć wirtualną żeby komputer najlepiej chodził
> jeśli mam 2 kości pamięci operacyjnej 1. 256 2. 1024. chodzi mi o wartość min. i
> max. szukałem już przez google i każdy podaje coś innego.
>
> Z góry dziękuje za informacje

z minimalna i maxymalna z 800 MB,
sam mozesz to ustalic, stworz dokument
tekstowy a w nim wlej:

strComputer = "."
Set objWMIService = GetObject("winmgmts:" _
& "{impersonationLevel=impersonate}!\\" & strComputer & "\root\cimv2")
Set colPageFiles = objWMIService.ExecQuery("Select * from
Win32_PageFileUsage")
For Each objPageFile in colPageFiles
Wscript.Echo "Lokalizacja: " & objPageFile.Name
Wscript.Echo "Rozmiar poczatkowy: " & objPageFile.AllocatedBaseSize
Wscript.Echo "Aktualne wykorzystanie: " & objPageFile.CurrentUsage
Wscript.Echo "Najwyzsze wykorzystanie: " & objPageFile.PeakUsage
Next

zapisz jako .vbs, po calym dniu uruchom ten
plik a on ci pokaze jaki maksymalny rozmiar
swapa byl w uzyciu