Re: Drukarka - HP 5P, 6P czt moze 2100

Autor: Tomasz Minkiewicz <Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:58:04 MET DST

On Fri, 11 January 2008 10:19 *Rados艂aw Sok贸艂* (Radoslaw.Sokol@polsl.pl)
wrote in <fm7caf$rf3$7@polsl.pl>:

> 5P jest fajna i niezawodna (sam takiej u偶ywam), ale jest ju偶
> dosy膰 stara, a - co za tym idzie - dosy膰 powolna i mo偶esz mie膰
> drobne problemy z dostaniem materia艂贸w eksploatacyjnych.
> Rozeznaj najpierw spraw臋 dost臋pno艣ci toner贸w i stanu dru-
> karki, bo w zasadzie 5P powinna by膰 w tej chwili zawsze po
> generalnym przegl膮dzie i czyszczeniu w serwisie.
>
> 6P jest nowsza i pewnie parametrycznie lepsza, ale nie mam
> z ni膮 do艣wiadcze艅.

5P i 6P r贸偶ni膮 si臋 wy艂膮cznie kszta艂tem panelu z przyciskami. W ka偶dym razie
ja innych r贸偶nic nie zauwa偶y艂em. Sterowniki maj膮 te same, wbudowane fonty
te same, pr臋dko艣膰 i rozdzielczo艣膰 tak膮 sam膮, SIMM z postscriptem jest
przek艂adalny, kartrid偶e wymienne. Mechanicznie to nie wiem, ale tak na oko
s膮 identyczne i r贸wnie niezawodne. Je艣li jest mi臋dzy nimi jaka艣 r贸偶nica,
to bardzo dobrze schowana. By膰 mo偶e maj膮 r贸偶ne z艂膮cza - nie pami臋tam, bo
zawsze u偶ywa艂em zwyk艂ego kabla r贸wnoleg艂ego, a nie mam pod r臋k膮 pi膮tki 偶eby
do niej zajrze膰.

Problem贸w z tonerami nigdy nie do艣wiadczy艂em. Nowe s膮 do dostania bez
problemu, firm zajmuj膮cych si臋 regeneracj膮 nie brakuje.

--
Tomasz.Minkiewicz@interia.pl