Re: GA945P-DS3 a RAM

Autor: MarkPunk <markpunkXXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:57:49 MET DST

> Mam podobną płytę 945PL-DS3. W instrukcji jest napisane "up to 2 G
> memory",
> ponadto w szczegółach jest, że w przypadku pamięci w 4 slotach muszą one
> być wyłącznie Single Side.

u mnie w instrukcji pisze up to 4GB i w rozpisce obsady slotów jest że mogą
być SS/DS

co prawda w instrukcji angielskiej jest note1 - i tam coś bredzą że część
pamięci może być zarezerwowana dla specjalnych usług systemowych i nie jest
pokazywana na POST screenie

wiec byc może problem bierze sie z tąd