Re: Drukarka - HP 5P, 6P czt moze 2100

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:57:30 MET DST

Powitanko,

> Co wybrac?

Tez sie swego czasu zastanawialem i wybralem 2100. Ma 1200 dpi i biorac
pod uwage jakie rzeczy daje sie wydrukowac, to chyba naprawde tyle ma. Da
sie do niej wpakowac karte ethernetowa Jetdirect 600n, co w przypadku
zajetego portu LPT, lub jego braku w kompie jest bardzo wygodne i szybkie.
Jest tez port IR, ale wtedy wydruki trwaja wiecznosc, wiec to raczej
ciekawostka.
4P i 5P maja za to chyba wyswietlacz (?).
Przy zakupie 2100 sprawdz czy dobrze dziala reczny podajnik papieru (ten z
przodu - klapka) i czy przyciski dzialaja. To jedyne slabe punkty tej
drukarni i jak ktos ja dlugo i brutalnie traktowal, to te elementy moga
byc zuzyte/wylamane.
U mnie w 2100 sa problemy z postscriptem (PS jest dodatkiem na kosciach
pamieci, w podstawowej 2100 PS nie ma)- wywala jakis blad, a nigdy mi sie
nie chcialo dociekac, bycmoze stery nie takie. Wszystkie 3 maszyny godne
polecenia i raczej nie do zdarcia, za 2100 przemawia rozdzielczosc,
mozliwosci rozbudowy, toner na 6000 wydrukow, czyli jak dla mnie -
dozywotni;-), no i z aukcji, ktore przywolales ta ma najdluzsza gwarancje
(raczej nie bedzie trzeba z niej korzystac). 2100 dosyc szybko po
wlaczeniu jest dotowa do pracy, 4P z ktora mialem do czynienia, nagrzewala
sie wolniej. Jakbys trafil taka z ethernetem (nie local talk) to warto
troche dolozyc (albo pozniej kupic karte osobno).

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)