Zmiana wielkosci partycji Partition Magic-kiem 8.0 a blad dysku

Autor: Michal Raczko <USUNDUZELITERYmAiBcChDaEl.r_at_post.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:57:20 MET DST

Witam,

ostatnio chcialem zmienic sobie rozmiar partycji systemowej bez utraty
danych - sytuacja wygada tak:

http://img297.imageshack.us/img297/3818/055fn9.jpg

Uruchomilem wiec Partition Magic-a 8.0, z ktorego juz wiele razy
korzystalem w przeszlosci i nigdy mi nic nie popsul :) i podczas
uruchamiania programu pojawil mi sie nastepujacy blad:

http://img297.imageshack.us/img297/192/053rr7.jpg

Ten blad akurat dotyczy drugiego fizycznego dysku, ale po otwarciu
programu mam takie cos:

http://img297.imageshack.us/img297/1851/054lk9.jpg

Jak widac dysk systemowy tez jest wg programu zly. Kazalem wiec
Windowsowi sprawdzic dyski, nie wykryl zadnych bledow, a w Partition
Magic-u nadal sa. Mozecie mi pomoc? Powiedzcie o co chodzi i jak
naprawic te bledy tak, zeby Partition Magic zaczal widziec systemy
plikow normalnie. Wszedzie byl NTFS. Czym mozna to naprawic bez utraty
danych?

Pozdrawiam,

--
Michal Raczko