Jaka plyta Asusa pod E6750 ?

Autor: Krzysztof <usunusun_at_to.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:57:18 MET DST

Witam!

Bede skladal niebawem dla siebie nowego kompa... Bedzie to E6750 (ze wzgledu
ze z tych szybszych to jest jedyna seria z dobrym mnoznikiem do podkrecania)
do tego 2 GB ramu (2x1 tylko nie wiem czy OCZ/Geil/Patriot) no i do tego
plyta.... no wlasnie , jaka ?:-) Napewno chce ASUSa bo lubie ta firme...
lecz tyle za ostatni czas jest modeli ze sie kreci w glowie... Moze cos mi
polecicie w sensownej cenie ale z tych lepszych plytek (nie chce bardzo
oszczedzac , lubie czasem dolozyc 100 zl jesli ma cos sens), moje kryteria
na plyte to:

1. Asus jak wspomnialem
2. na P35 juz wolalbym aby byl (absolutnie zadnych nForce'ow ;-) )... Dobrze
gdyby mial juz obsluge prockow 45nm (Penrynow) na przyszlosc
3. Aby mial dosc dobra karte dzwiekowa zaintegrowana bo z takiej bede
koszystal (czasem jakas gra , film , glownie mp3)
4. Aby plyta byla dobra na podkrecanie E6750 (nie jakies super extremalne ,
ale pewnie za jakis czas podrasuje sprzeta)
5. Musi posiadac przynajmniej 3x PCI (stare PCI rzecz jasna :-) ).

To sa glowne kryteria... Niby je np. spelnia P5K, ale tych odmian P5K to tez
jest pare rodzajow i troche zglupialem... Cenowo do max okolo 550 zl
(allegro)

Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie rady

Krzysiek