Problem z instalacja X-Fi xtreme music

Autor: zly <bozupabylazaslona_at_poczta.fm>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:57:14 MET DST

Witam
Nabylem droga kupna ww karte (wersja gold). Niestety nie za bardzo udaj mi
sie ja zainstalowac. Po pierwszym wlozeniu do kompa i wyszukaniu
najlepszych sterownikow nawet zostala rozpoznana. Kiedy jednak wlozylem
plytke ze sterownikami wyskoczyl taki komunikat
http://zaplecze.h2.pl/xfi.gif

Przy nasteppnych probach automatyczne wyszukiwanie nic nie daje. Windows
znajduje sprzet, ale mam tylko nierozpoznany 'kontroler multimediow audio'
Przy instalacji sterow komunikat ten sam. Probowalem na roznych slotach,
dzis przynioslem do kompa do pracy i dokladnie to samo.

Udalo mi sie wszyukac, ze pare osob mialo podobny problem na Vista, ale
inne stery zalatwialy problem. Ja mam Xp (sp2) w pracy tez, i niestety nic
nie pomaga.
Aha, Everest rozpoznaje, ze to jest karta x-fi

marcin