Re: Problematyczny UPS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:56:59 MET DST

Dnia Wed, 9 Jan 2008 19:59:01 +0100, MC napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Nie mam nic przeciwko Everom poza utratą sinusa pod większym obciążeniem.

To prawda, dlatego należy je kupować z odpowiednim zapasem mocy.

> Po
> drugie z upsów nigdy nie wychodzą trójkąty

Trójkąty to metafora oddająca w dużym przybliżeniu kształt sygnału
składanego z prostokątów, a wypuszczanego przez 99% tanich UPS-ów. W tym
także przez tanie APC.

> , a po trzecie zasilaczowi
> komputerowemu nie przeszkadzają te dziwne kształty tak jak i nie pomaga
> sinus.

Akurat ;-). Jeśli moje slowa Cię nie przekonują to przeczytaj może te
wątki:
http://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/0350d7204391c10d/72f0521e5859abd5?lnk=raot
http://groups.google.com.ni/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/ff2aa312c968a997/7a43a89570398b57?lnk=raot

--