Re: czy po podłaczeniu kamerki do usb winxp wykryje?

Autor: ZeN <no_at_spam.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:56:56 MET DST

Użytkownik "radarek" <pyton0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4784945e$0$26583$f69f905@mamut2.aster.pl...

> W przypadku tej kamerki nie ma to chyba znaczenia. Niedawno instalowalem,
> podlaczylem na samym poczatku i dziala. Jest za to duza szansa, ze
> sterowniki
> nie te, bo jest kilka bardzo podobnych wersji. Najlepiej sprawdzic po
> symbolu
> urzadzenia (z tego co pamietam byly w postaci vf260).

kolejność ma znaczenie... bo jak xp znajdzie urządzenie to instaluje jakieś
własne stery... (miałem ten model do testów) trzeba najpierw zainstalować i
dopiero podczas instalacji jest komunikat żeby włączyć kamerę do portu USB.
Teraz trzeba usunąć stery i wszelkie pozostałości... i na nowo instalować...

ZeN