Re: Zestaw komputerowy - potrzebuje porady

Autor: Dominik <domikw_at_kosz_gmail._com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:56:47 MET DST

Użytkownik "Juzek" <zzz@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fm2cl9$96l$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Po analizie archiwum tej grupy i różnych forum postanowiłem zdecydować sie
> na taki zestaw. Niestety mam kilka wątpliwości i liczę ze coś doradzicie.
>
> płyta Foxconn P35A-S 370

mam tę płytę i z czystym sumieniem mogę polecić
długo myślałem nad zkaupem, rozważając Abit IP35 i MSI Neo2-FR

> procesor Intel Core 2 Duo E6550 520

sam wziąłbym to co sam mam, czyli E2160 i podkręcił go do 3.0GHz (na
Foxconnie jest to banalnie proste - kwestia zmiany FSB i ewentualne
minimalne podniesienie napięcia na procesorze - u mnie wystarczyło +0.05V) z
czym nawet laik sobie poradzi

> karta graf Sapphire Radeon HD3850 256MB TV/DualDVI 630

dla siebie wziąłbym 8800GT bo obecne ceny tych kart oscylują juz w granicach
750-800 zł

> pamieci Geil 2GB DDR2 800 Dual Chanel Kit 5 5-5-15 145

mam Kingstony 667MHz i mogę polecić może nawet nie same kości (choć u mnie
chodzą na 800MHz) bo podkręcenie pamięci jest już trochę bardziej
kłopotliwe, ale sama firmę
nie stkałem się z sytuacja aby na jakiejkolwiek płycie były problemy z
pamięciami tej firmy - w przeciwieństwie do np. Geil
Do XP najrozsądniej jest włozyć 2-3 GB (więcej niż 3 GB system i tak nie
wykorzysta)

> dysk WD 320GB 16MB Cache AAKS 260

z HDD preferują eagate ze względu na... cichość
WD zraził mnie do siebie całą serią padliwych dysków, ale miało to miejsce
sporo czasu wstecz więc pewnie dużo się w tym zakresie zmieniło... (mam
nadzieję, że na lepsze) :-k

> nagrywarka Pioneer DVR-212D SATA czarny 120
> zasilacz Warrior AX450-PNF 175

to chyba Amacrox? będę nudny i z własnej perspektywy polecę zasiłki Corsair.
Sam mam 450W i konfigurację podobna do tej, do której się przymierzasz.
Corsair daje 5 lat pełnej gwarancji.

> obudowa Thermaltake Mambo VC2000BNS 160
> monitor Monitor LCD 22" Samsung SyncMaster 2232BW 1080

koniecznie musisz mieć 22 cale? jeżeli tak to chcąc miec dobry monitor,
musisz wyłożyć więcej kasy. Za około 1000 zł kupisz wysokiej jakości 19''
np. LG L1960TR (mam - polecam, ekran 4:3) a jesli koniecznie 22'' to godząc
sie na gorsze parametry - Acer 2223W (panorama)

> klawiatura Logitech Deluxe 250 Keyboard black USB OEM 39
> głosniki Logitech X-230 160

mam - polecam

dominik