Re: Zestaw komputerowy - potrzebuje porady

Autor: Juzek <zzz_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:56:47 MET DST

>A do czego ten zestaw ma służyć? Jaki OS?
W sumie do gier (nie muszą być max defatle itp. ) i filmów, OS Win XP
>Jak do grafiki - monitor to lipa.
nie dotyczy
>Jak do gier - może być mało ramu.
Więc ile 3? 4? ma znaczenie czy będą działały w dualu bo wtedty to trzeba
2x2GB
>Jak Vista 64 bit, też inwestuj w pamięć.
Może w przyszłości, narazie nie planuję
>Płytę bym dał pewniejszą niż Foxconn.
Też tak myślałem, ale zytałem dużo pozytywnych opini o tej własnie płycie, a
pozatym własnie mam nową stacje graficzna IBM i tam płyta też Foxconna
>Może dołożyłbym drugi dysk, wywalił tam m.in. plik wymiany.
Tak tylko to podnosi już cenę
>Proc bym wsadził albo tańszy (E21xx@3000) albo droższy (Q6600@3000 , jak u
>mnie),
>ale ten też może być.
OC nie bedzie żadnego więc wolałem coś z serii C2D 6xxx
>Ogólnie, dla typowego używacza, moze być. Płytę bym wsadził od Asusa, P5K,
>albo Abita.

>Serdeczne pozdrowienia
Dzięki, ja również pozdrawiam

--