Re: Problematyczny UPS

Autor: kgb007 <kgb007_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:56:38 MET DST

***Einstein*** pisze:
> Witaj
> Był okres że Everów kupiliśmy do firmy sporo i teraz z czasem mogę
> stwierdzić, że jest to jednak badziew. Były to najprostsze modele EVER 500
> oraz EVER 500 DUO PRO. Te pierwsze np. same z siebie nie pozwalały na
> uruchomienie kompa, wystarczyło rozładować ups do 0 i naładować go ponownie

No to fajnie ....

Dałem ciała kupując badziew, zamiast się pierw zapytać na grupie, no nic
mam nauczkę na przyszłość nie kupować polskich wynalazków.

Tak swoją drogą co to za UPS który trzeba regularnie rozładowywać do
zera co najmniej co 2-3 miesiące? ...

Będzie trzeba zrobić inwestycje i kupić co najmniej jakiś APC 1000VA bo
ten to na pewno po 3 miesiącach nie ubije aku tak sam z siebie

--
  Krzysiek