Problematyczny UPS

Autor: kgb007 <kgb007_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:56:31 MET DST

Witam!

Chciałbym się zapytać czy to normalne, że UPS traci po miesiącu znacząco
na parametrach.

Dokładnie to mam na myśli sytuacje w przypadku nowego UPS który w
pierwszych 3 miesiącach działa ok a po tym terminie w trakcie zaniku
zasilania wyłącza się sygnalizując przeciążenie.
Jednak po rozładowaniu przy niewielkim obciążeniu i naładowaniu do pełna
wszystko wróciło do normy ciekawe na jak długo ...

Czy to normalne dla UPS że w ciągu 5 miesięcy tak znacząco stracił na
parametrach że trzeba go potraktować głębokim rozładowaniem??

Nigdy wcześniej nie spotkałem UPS który by w tak krótkim czasie tracił
na parametrach różnica jest ponad realnych 100wat (25%)!!!
Testowałem go stopniowo go obciążając.

Jeśli to normalne to powinienem mieć UPS coś około 1500VA żeby spełnił
moje oczekiwania tzn wytrzymywał 1-10 sekundowe zaniki zasilania jakie
zdarzają się kilka razy w ciągu doby w dowolnym momencie.
Myślałem że obecne UPS mają już "inteligentną" elektronikę ....

Może UPS to badziew??

UPS to Ever ECO CDS 700VA(420W).

PC
Athlon X2 4000+
3 GB RAM
Gforce 7600
2xHDD
2xDVD/RW
LCD 22'
Chieftec 420 Act. PFC

teoretycznie i realnie komp ma dużo poniżej 300wat a monitor max 60wat

--
  Krzysiek