Re: monitor - NEC, Samsung czy Asus?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:56:11 MET DST

adym pisze:

> Wiesz..., to ze moga sie pojawic w trakcie uzytkowania to juz zdarzenie
> losowe. Natomiast gdy kupujesz monitor nowy nie powinno być mowy o
> żadnych bad pikselach. Obejrzec dokładnie przed zakupem w przyciemnionym
> świetle. Wysyłkowo masz 10 dni na zwrot towaru (sprzedawca pewnie
> zasugeruje wymiane wtedy mozesz zadac zwrotu kosztow wysylki). Nie daj
> się zwieść sprzedawcy, ze producent dopuszcza bad piksele.

O, a nie dopuszcza? Bo zgodnie z normą ISO panel klasy II może mieć
uszkodzone piksele i jest i tak traktowany jako sprawny.

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE