Re: czy jest jakis sposob na kupienie legalnego win 98se

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:56:11 MET DST

Dnia 2008-01-08 16:41, Użytkownik .Peeter napisał:

> Widocznie zależy w jakim mieście. :)

Zawsze myślałem że jako korporacja prowadzi taka samą politykę
informatyczną we wszystkich regionach. Potwierdzały to działające
kiedyś w sieci korporacyjnej grupy dyskusyjne.
W ostatnim czasie XP było dozwolone tylko na komputerach do których
XP był dodawany przez sprzedawcę co w praktyce oznaczało tylko
laptopy lub jakiś sprzęt specjalistyczny. :-)

Od roku już nie pracuje w tym bałaganie ale skoro dotyczy to
komputerów z procesorami 800MHz to moje informacje powinny być
prawdziwe.

Pozdrawiam