Re: Czy Firewire jest PnP? probem z kamera Sony

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:56 MET DST

Użytkownik "toak" <toak@wp.pl> napisał w wiadomości news:flvo0d$2v0$1@mail.ssn.pl...
> Podlaczylem kamerke Sony H44 przez firewire do kompa i calkowity brak
> reakcji (najprostszy moviemaker przy probie przechwytu obrazu wykazuje brak
> urzadzenia).

Oczywiście, jak podłączałeś, kamera była wyłączona?
Nie? Ups... duże prawdopodobieństwo, że port iLink poszedł się w kamerze miłować.
Kilka stów w plecy, no chyba, że na gwarancji.

> Wczesniej na starym komputerze wysztko smigalo ok, tyle ze
> wczesniej instalowalem plytke zalaczona do kamerki, ktorej to nie moge teraz
> znalezc. Nie pamietam tez czy cos sie pokazywano na lcd kamery (o
> ustanowionym polaczeniu itp.) - uzylem tego raptem 2 razy ale komp nie
> wyrabial.
> Teraz wtykam i cisza - na kompie i na na kamerze.
> W biosie port ie1934 (czy jakos tak) wlaczony, w menadzerze urzadzen
> rowniez w portach figuruje.
> Plyta: Asus P5K

Ups.. mam taką samąpłytę, i właśnie kamerę pożyczyliśmy od szwagierki.

> System: WinXP SP2
>
> Czy mimo braku instalki softu doloczonego do kamery Win nie powienien jakos
> "zareagowac" po podlaczeniu ? A moze cos nie tak z portem ? Jak go sprawdzic

Życzę, żeby to nie było to, co napisałem.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB