Re: Wyszukiwarka laptopów

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:56 MET DST

Dnia 2008-01-08 09:10, Użytkownik Robbo napisał:

> Ale co to ma do rzeczy, skoro laptopa kupujesz dzis, a nie za 5 lat?

Niektórzy z laptopami przeliczają jak z samochodami.
Dziś kupię za X za jakis czas sprzedam za Y, czyli będzie
mnie to kosztowało X-Y. Dla samochodów to nawet w zależności
od marki są tabele określające ile dany pojazd powinien być
warty za rok, dwa, trzy i tak dalej.
W laptopach ma to mniejsze szansę się sprawdzić,zwłaszcza jak
zakładamy 5 letni okres używania, ale jak ktoś się uprze. :-)

Pozdrawiam