Re: Brak d¼wiêku na p³ycie Asus A7N8X Deluxe

Autor: Doman <tdoman_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:46 MET DST

> Masz, tylko o tym nie wiesz :) (niektóre zintegrowane komponenty s± podpiête
> wewnêtrznie do magistrali PCI)

no w ka¿dym razie w managerze urz±dzeñ nie widaæ konfliktów
sprzêtowych

> Na pewno do Line-Out, a nie np. do Speaker-Out ?

mam nadziejê ¿e na pewno, zielony jack, wg opisu jest to line-out

> I suwak g³o¶no¶ci w nich na minimum ?

mam pokrêt³o :) powinno byæ co¶ s³ychaæ ale nawet nie szumi±
uprzedzaj±c pytanie o mo¿liwe uszkodzenie g³o¶ników - podpina³em
równie¿ s³uchawki, te¿ nic

> Oblukaj jeszcze Panel Sterowania -> D¼wiêki i urz±dzenia Audio -> Audio

wszystko wygl±da normalnie

td