Re: Athlon 5600 X2 -temperatura 60 stopni

Autor: Maximal <maximal1974_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:36 MET DST

news:flspe2$2sn$1@polsl.pl...

> Z tego wynika, że wcale nie jest *tak* źle. W bezczynności
> pewnie po prostu obroty wentylatorów spadają (automatyczne
> sterowanie płyty) i mimo mniejszego zużycia mocy tempera-
> tura spada tylko o te 10-15 stopni. Gdyby faktycznie chło-
> dzenie było niewystarczające, obciążenie procesora powodo-
> wałoby wzrost z 50 do 80-90 stopni.
>
> Możesz jeszcze sprawdzić, czy zdjęcie pokrywy bocznej obu-
> dowy znacząco poprawia oba wskazania (albo tylko temperaturę
> w stanie bezczynności). Może po prostu masz słabą wentylację
> wnętrza. Dobrze byłoby, gdyby udało się zejść poniżej 60
> [...]

Niestety, po zdjęciu obudowy temperatura spadła o 3 do 4 stopni góra.
W czasie giercowanie dzieci (Call of Duty) temp wzrosła do 68 stopni.
Zdjąłem wentylator z procka i na po ponownym założeniu temp spadla przez ok
10 min do 45 stopni.
Chyba nałożę od nowa pastę i wtedy zobaczę co się będzie działo.