Re: Wybór laptopa wg zadanych kryterów - gdzie?

Autor: Leon Mazurek <leon.mazurek_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:32 MET DST

Użytkownik "Phyt0n" <1phyton1@1frazpc.1pl> napisał w wiadomości
news:flt40n$eli$3@news.wp.pl...

> jeszcze bym dodal www.arest.pl

No właśnie nie o takie serwisy chodzi.
Jak ktoś szuka laptopa z matrycą 17" matową i nie panorama, systemem Windows
XP (nie Vista), to ten "konfigurator" na www.arest.pl nic nie wnosi bo można
wybrać tylko wymiar matrycy, tylko system Windows kontra Linuksy i DOS-y
czyli 80% każdej oferty się załapuje.

Widziałem kiedyś taki serwis (nie polski), w którym wszystko mozna było
zadać bardzo szczegółowo np.
wspomniana matryca - podział na wielkość, kształt, typ powłoki
dysk - ATA, SATA, w każdej podział na wielkość
obecność konkretnych portów i napędów
rodzaj manipulatora - touchpad i inne
itd.
Za diabła nie mogę znależć gdzie to było. Nie było tam cen ale pozwalało
"złapać" model.
Baza zawierała (jak napisali) wszystkie modele produkowane w przeciagu
ostatnich 4 lat.

L.M.