Re: opinia o komp. mini speed

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:31 MET DST

W liście datowanym 7 stycznia 2008 (20:22:21) napisano:

> Użytkownik "BH" <bh@ANTYSPAMsih.pl> napisał w wiadomości

> pytania laika:

> czy w takich mini-komputerach można wymieniać podzespoły? np. procesor?

Zdarzają się (nieliczne, ale zawsze) płyty główne, w których procesor
jest po prostu wlutowany - wówczas jest to po prostu niemożliwe. W
innych przypadkach może się okazać, że płyta żadnego innego procesora
nie obsługuje. Bez oznaczenia tej płyty głównej, to będzie wróżenie z
fusów.

Generalnie - upgrade jest praktycznie tak ograniczony,
jak w laptopach. Na pewno można wymienić dysk i napędy.

> brak oznaczenia płyty, ale czy jest możliwe, żeby była to płyta z tylko
> jednym gniazed dla modułu pamięci?

Nie tylko możliwe, ale nawet całkiem prawdopodobne.

> czy to dobra (wiem, pojęcie względne) grafika? porównując np. do
> dzisiejszych układów graficznych na płytach?

Jest to karta w zupełności wystarczająca do wszystkiego, poza graniem.
Mniej-więcej na poziomie Radeona 9250.

--
Pozdrawiam
 Yakhub