Re: opinia o komp. mini speed

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:26 MET DST

W liście datowanym 7 stycznia 2008 (14:20:40) napisano:

> Witam
> nVidia wypuscila komputerek o takich paremetrach:
> AMD SEMPRON 1100+/S.AM2
> plyta nVidia
> HD 120 GB
> Grafika n-Vidia 6100 HM 256RAM
> nagrywarka DVD +/- DYAL RAM
> RAM 512
> Za cene 649 PLN brutto
> Czy jest sens kupic do domu?
> Nie za bardzo wiem co to za procesor i co to za nagrywarka.
> BH

Podaj coś więcej o tym urządzeniu. Jaki to ma symbol (jako całość)? Bo
chciałbym sobie popatrzeć, jak to wygląda. Bo zapowiada się całkiem
sympatyczne urządzenie. Jeżeli do tego zapakowali to w małą i ładną
obudowę, to będzie *prawie* jak Mac Mini.

--
Pozdrawiam
 Yakhub