Re: Wyszukiwarka laptopów

Autor: Freddie28 <freddie28_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:25 MET DST

> Z Tajwanu czy nie - różnice w jakości wykonania, trwałości i logice
> niektórych rozwiązań bywają kolosalne. Często nie widać tego na pierwszu
> rzut oka, po obejrzeniu komputera w Miejskiej Macalni.

Nie przesadzajcie, bawiłem się i Toshibą i Acerem. Różnice są gdy porównuje
się najtańszego Acera z drogim Asusem lub IBM-em. Z tego co zauważyłem jak
ktoś ma do wydania 5 tyś zł to za te pieniądze kupi na tyle dobrego Acera,
że będzie się trzeba martwić tym, że to nie jest IBM. Po za tym IBM
wyprzedaje się chińczykom, więc nie wiadomo ile warta będzie ta marka za 5
lat. Toshiba ostatnio miała parę potknięć, Sony się "zapalał" z powodu
baterii, Siemens Fu..jitsu. Nie ma obecnie lidera na rynku laptopów - są
drodzy producenci i tańsi, ale "Świętego Grala" nie ma.