Re: Bardzo maly komputer

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:25 MET DST

> Nie jest napisane, jeśli już. Jeśli chcesz przekonać rodziców, że nie
> wydają fortuny na pracę "serwera" do p2p, kup coś takiego:

A co to ma znaczyc? Za kogo ty mnie masz? Z p2p wyroslem juz dluzszy czas
temu. Owszem korzystam z niego czasami - ale nie potrzebuje do tego serwera
:) Chodzi mi konkretnie o prace Apache'a i aplikacji obslugujacej FTP.
Tu akurat trafiles z rodzicami, bo na nich przychodza rachunki, ale to
nieznaczy ze jestem "dzieckiem neostrady", a mieszkanie z rodzicami to chyba
zadna ujma?