Re: tablety graficzne - co wybrac?

Autor: krzych <dthrone_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:17 MET DST

On 7 Sty, 14:16, Marx <m...@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
wrote:
> GAD pisze:> Chodzi oczywiscie o sam ruch piorka po ekranie - czy to wystarcza do
>
> kazdy sie nadaje. Na duzym tablecie masz oczywiscie wieksze mozliwosci,
> ale na tablecie malym mozesz uzyc zoom i efekt masz podobny.
> bardziej zwracalbym uwage na to, jak sie maja proporcje tabletu do
> proporcji ekranu - jestem ciekaw jak panorama jest odzwierciedlona na
> tablecie 4/3

Ja od pewnego czasu bawię się tabletem A4 i jakoś tak mnie wkurza, że
strasznie muszę się namachać. Zastanawiam się, czy jednak A5 nie
byłoby lepszym pomysłem (o A6 nie myślę, bo to chyba jednak za mała
powierzchnia). Swoją drogą tablet ma proporcje niepanoramiczne i
odrysowana płyta CD jest na moim monitorze panoramicznym rozciągnięta
w poziomie. Ale to może dałoby się w jakichś ustawieniach sterowników
skorygować (na razie tego nie szukałem, bo nie było mi potrzebne)?

> Wacom i tylko Wacom

Ja używałem Aipteka. Mam wrażenie, że poziomy nacisku nie działają
idealnie, ale to też może być brak wprawy po mojej stronie.

--
Pozdrawiam
Krzysiek