Mysz ps/2 pod dosem

Autor: <surym_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:16 MET DST

Witam,

mam problem z uruchomieniem myszki pod DOSem (7.0, to znaczy wiersz
poleceń w W98SE). Płyta MSI K7T Turbo Limited, ostatni bios (3.6).
Kulkowy logitech nie działa podłączony pod ps/2, za to działa z
przejściówką na COM1. optyczny A4Tech nie działa ani tak, ani owak.
Sprawdzałem kilka różnych sterowników (MSMouse 8.20, 9, 11, CTmouse
etc), uruchamianych z odpowiednimi parametrami, i nic. Pod win98
oczywiście wszystko działa w dowolnej kombinacji. Pewnie poprzestanę
na kulce podpiętej pod COMa, ale bardzo chciałbym uruchomić optyka -
nie uśmiecha mi się powrót do czyszczenia myszki. Czy ktoś wie, w czym
problem? Może coś z BIOSem? Zmontowałem sobie kompa, żeby pograć w
kilka starych gier pod DOSem, nigdy nie spodziewałbym się, że nie
zadziała akurat mysz.

Pozdrawiam
Grzehu