Tuner TV - dziala to?

Autor: Grzegorz Nowak <just_at_ask.me>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:08 MET DST

Witam,
Ktos meczy mnie o wybor tunera tv do laptopa a ja - przeciwnik telewizji - nie znam sie w ogole na rzeczy. Podobno sa juz tunery, ktore daja sensowny obraz bez podlaczenia do anteny/kablowki - dziala to w ogole, czy dac sobie spokoj? A jeszcze jedna sprawa - czy wszystkie tunery w obecnych czasach obsluguja pal-d/k np te kupowane w EU lub USA? Pamietam pare lat temu zdarzalo sie trafic tuner kupiony w Niemczech wylacznie z obsluga pal-b/g co skutkowalo brakiem fonii w Pl.

Np takie cos to jest dobre, czy nie?
http://www.averm.co.uk/avermedia/aver/products_digitvtuner_hybridcardbus.asp?show=2

--
pozdr