Re: Jaka drukarka + skaner do ~600zl

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:56 MET DST

Użytkownik "Alan" <soap@go2.pl> napisał w wiadomości
news:d2b1cb31-2803-47d0-ade8-780f9426adee@e10g2000prf.googlegroups.com...
> Witam!
> Szukam drukarki laserowej i skanera w urzadzeniu wielofunkcyjnym albo
> osobno.

Taniej osobno. Urządzenia wielofunkcyjne sa modne i za to płacisz dodatkowo.

> Chce wydac maksymalnie 600,- wiec laser z kolorem odpada.
> Zalezy mi zeby:
> - urzadzenie mialo jak najlepsza rozdzielczosc druku i skanowania;

Po co? Zreszta z taka sumę nie kupisz nic drukującego ponad 600x600.

> widzeze w urzadzeniach wielofunkcyjnych czesto skaner jest 1200x1200 a
> drukarki 600dpi; hp ma jakis system podnoszenia jakosci do 1200dpi ale
> nie wiem ile to warte...;

Ale rozdzielczość drukarki i skanera to nieporównywalne rzeczy. Do prac
biurowych (najbardziej wymagający OCR) wystarczy skaner 300dpi. Musisz mieć
jasność co będzisz chciał drukować i skanować.

> - niskie koszty eksploatacji- ponizej mam liste produktow wiec

Niskie koszty eksploatacji, a właściwie drukowania mają tylko drogie
urządzenia. Należy określić liczbę stron drukowanych w określonym czasie i
optymalizować łaczną sumę ceny i kosztów.

> podzielcie sie jak tam maja sie ceny tonerow i ew. zamienniki/
> uzupelnianie
> - sprzet nie gryzl sie kolorystycznie z czarnym monitorem, klawiatura
> i glosnikami; niestety widze ze z tym bedzie najgorzej bo tylko
> atramentowki sa czarne...

Para laserówek (jedno i wielofunkcyjna) Samsunga też jest "fortepianowo"
czarna. Ale droższa od sumy, którą podałeś.