Re: Przesadna czulosc myszy laserowej

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:30 MET DST

On 5 Sty, 11:31, Andrea <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> wrote:

> Podczerwonym laserem :)

OK
Ale rozumie ze nie widac zadnego swietlnego punktu? Np w optycznej
mialem mocne czerwone swiatlo ktore gaslo po 1/2 sekundach po wykryciu
ruchu...
Pytam bo u mnie nic nie widac :) W laser sie nie chce wpatrywac bo w
instrukcji jest mowa ze to jest niebezpieczne dla oczu.

> Pół roku spokojnie

To naprawde dlugo bo mam znajomego co ma taki zestaw kupiony z 2 lata
temu i po miesiacu musi wymieniac baterie w myszce.

> Wycierające się matowe części obudowy.

Mialem media techa i po 2 latach sie zaczelo wycierac wiec jesli tyle
wytrzyma to bede mega zadowolony.

> Ja nie, używam Logitecha Ultra Flat :)

A to dobrze bo juz sie balem ze i klawiatura sie bedzie wycierac...