Re: Bardzo maly komputer

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:28 MET DST

Paweł wrote:

> Ale co sugerujesz? Zakup tejze plyty + pamiec + dysk + proc +
> zasilacz + obudowa?
> Sorry ale komp, ktory robi za serwer juz mam - mi chodzi o to aby
> zamiast niego wstawic urzadzenie "all in one", co pozwoli na
> instalacje / dzialanie / usuwanie aplikacji windowsowych.

Jak chcesz to ci moge zlozyc kompa na tej plycie. Nie bardzo rozumiem
Twojego problemu. Chciales malego PCta do Windowsa, tak? To kupujesz ta
plyte w odpowiednim formacie microITX, nanoITX czy jakim chcesz, do tego
dysk z notebooka albo zwykly, ram, zacilacz i wymagana obudowa rack czy
jakakolwiek inna. Instalujesz windowsy i gotowe.

--
pozdrawiam
      Mikolaj