Re: AMD Athlon64 X2 4200+

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:18 MET DST

Osoba Norad napisała na pl.comp.pecet:

> Cześć!
>
> Chcę kupić cały nowy komputer, mam jedynie wątpliwości co do procesora
> AMD Athlon64 X2 4200+ s. AM2

Procek jak procek, jakie tu mieć wątpliwości?

> Jeśli ktoś ma doświadczenie w użytku tego procesora, lub wie coś o nim
> to liczę na opinie.

http://products.amd.com/en-us/QuickSearch.aspx?q=4200+
To któryś z tych 2, które mają 65W. 2,2GHz na rdzeń, nie jest źle.

> Dodatkowo dorzucam link to oferty całego komputera

http://www.allegro.pl/item291028198_amd_x2_4200_2048_gf8500_sonic_250gb_dvd_rw.html

Nagrywarka tam jest pewnie z Samsunga (chociaż może być też LiteOn).
Jeśli chcesz nagrywać płyty z wysoką jakością, zapytaj dokładnie co tam
jest i ewentualnie poproś o coś innego. A jak zależy Ci głównie na
odczycie, to to będzie dobre.

> A może do 1400 zł możecie polecić coś lepszego?

Acha. Sam se złóż ;)

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur